go4sale

Go4sale to programy rozwojowe dla menadżerów sprzedaży, a także dla początkujących i doświadczonych handlowców.  Motywujemy ich do rozwoju i pracy nad sobą. Realizujemy programy rozwojowe wykorzystując nasze doświadczenie biznesowe, najnowszą wiedzę oraz informacje z rynku.

Akademia sprzedaży

W ramach tego programu definiujemy najważniejsze umiejętności i pomagamy w ich rozwoju. Dostarczamy praktycznych rozwiązań oraz narzędzi gotowych do natychmiastowego zastosowania. Projekt realizujemy etapowo. Dajemy możliwość spojrzenia na wykonywaną pracę z innej perspektywy, rewitalizujemy siły handlowców. Dostarczamy narzędzi do świadomej i skutecznej sprzedaży. Podczas zajęć uczestnicy otrzymują pakiet narzędzi do natychmiastowego wykorzystania w praktyce, poznają i ćwiczą techniki zwiększające skuteczność sprzedaży.

skuteczna sprzedaż
rozwój
indywidualne rozwiązania

Program dla Debiutantów

Od pierwszego dnia pracy pracownik działu handlowego staje przed wyzwaniami związanymi z poznaniem firmy, jej kultury, struktury, zespołu, strategii oraz celów biznesowych. Rozpoczyna się czas nauki i pozyskiwania wiedzy o produktach i kanałach dystrybucji, jak również rozwijanie kompetencji sprzedażowych. Debiutanci rozwijają umiejętności związane z poszukiwaniem nowych klientów, umawianiem spotkań, zdobywają wiedzę i ćwiczą umiejętności planowania działań sprzedażowych, organizowania pracy własnej, poznają sposoby intensyfikowania kontaktów z klientami. Ćwiczą przygotowanie do rozmów handlowych oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami. Kreowanie postawy proaktywnej jest nieodzownym elementem procesu rozwojowego. Wartością dodaną tego programu jest możliwość przygotowania profilu kompetencyjnego handlowca / doradcy klienta do wykorzystania zarówno w procesie rekrutacji, jak i planowania ścieżki rozwoju.

Program dla Adeptów

Proces uczenia się i poszerzania doświadczeń rośnie wraz z kolejnymi miesiącami intensywnej pracy. Handlowiec wykorzystuje w swojej praktyce zarówno wiedzę, jak i pozyskane umiejętności. Adept sprawdza, co „działa” a co wymaga dalszej, intensywnej pracy i doskonalenia. Zarówno sukcesy, jak i popełnione błędy budują jego świadomość i chęć dalszego rozwoju. W tym okresie wiedza, dzielenie się doświadczeniem z innymi w obszarze tworzenia bazy klientów, budowania i utrzymywania relacji biznesowych jest kluczem do dalszych sukcesów. Koncentracja na rezultatach biznesowych, dostarczenie Klientom oczekiwanych rozwiązywań, obsługa posprzedażowa mają ogromny wpływ na sukcesy Adepta. Na tym etapie proponujemy udział w warsztatach rozwijających umiejętności budowania relacji z trudnym klientem, odświeżenie dobrych praktyk i technik komunikacyjnych w procesie sprzedaży, proponowania kreatywnych rozwiązań odpowiadających na indywidualne potrzeby klienta, finalizowanie procesu sprzedaży. Skuteczna argumentacja, techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu to także tematy warsztatów kierowanych do Adeptów.

Program dla Praktyków

Wypracowane narzędzia, sprawdzone techniki, biegła komunikacja w procesie sprzedaży wspierają doświadczonego Praktyka w jego działaniach. Zwykle na pewnym etapie świadomość własnych mocnych stron u Praktyka przestaje mu wystarczać i rośnie w nim potrzeba kolejnych sukcesów, jednak wyzwania rynkowe, coraz bardziej wyśrubowane cele biznesowe, czasami monotonia pracy powodują spadek motywacji. Również konieczność wprowadzania kolejnych zmian związanych z nowymi zadaniami czy sposobami pracy, czyli kolejny wysiłek, spotyka się z wewnętrznym oporem. Handlowiec potrzebuje wsparcia od swojego szefa oraz wzrostu automotywacji.

Praktykom dedykujemy warsztaty z zakresu: automotywacji, perswazji, budowania i rozwijania efektywności osobistej i zawodowej. Wzrostowi kompetencji interpersonalnych powinno towarzyszyć pogłębianie kompetencji z zakresu trudnych negocjacji oraz cross- i up sellingu.

Program dla Mistrzów

Na tym etapie rozwoju handlowiec posiada bardzo duże doświadczenie biznesowe, merytoryczne i interpersonalne. Samodzielność w pracy pozwala mu czuć się pewnie. Zazwyczaj jest dla siebie „sterem, żeglarzem, okrętem”. Pełni funkcję coacha i mentora dla innych, jest odpowiedzialny za wdrożenie i rozwój nowozatrudnionych pracowników w sieci sprzedaży. To handlowiec, który „Sprzeda Eskimosowi lodówkę”.

Mimo to pracownik na tym etapie potrzebuje kolejnych inwestycji w swój rozwój. Najczęściej związane jest to z dookreślenie dalszej ścieżki kariery. Aby określić Indywidualny Plan Rozwoju dla Mistrza, Go4sklills proponuje tej grupie handlowców udział w procesie Development Center. Zachęcamy również do udziału w takich programach jak: Rewitalizacja sił handlowych, Trudne negocjacje, Wypracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży i obsługi klienta, Skuteczne dzielenie się wiedzą.