PROWADZENIE PREZENTACJI I SPOTKAŃ ON–LINE

INTERAKTYWNY WARSZTAT O TYM, JAK PRZYGOTOWAĆ I PROWADZIĆ WIRTUALNE SPOTKANIA Z KLIENTAMI. NARZĘDZIA I METODY PRACY DO WYKORZYSTANIA W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI.

7h zajęć
TERMINY realizacji:
Szkolenie on-line realizowane na zlecenie

Po warsztacie będziesz potrafił:

  • Skutecznie przygotować się do spotkania online
  • Wyznaczyć cele i akcenty
  • Zbudować strukturę spotkania z klientem
  • Angażować uczestników i reagować na ich potrzeby
  • Zarządzać uwagą odbiorców
  • Zaciekawiać odbiorców za pomocą przykładów, historii, analogii
  • Radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi uczestnikami
  • Efektywnie tworzyć i wykorzystać slajdy w czasie wirtualnego spotkania z klientem

Gwarantujemy:

  • Pełną interaktywność szkolenia
  • Praktyczny charakter zajęć – ćwiczenia, dyskusje, symulacje „wystąpień” (próbki prezentacji/spotkań biznesowych)
  • Każdy uczestnik serii warsztatów „wystąpi na forum” w sumie 4 razy i otrzyma szczegółową informację zwrotną
  • Zajęcia w kameralnych grupach szkoleniowych /8 osób/
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Konsultacje po szkoleniu mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności
  • Materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Indywidualny feedback dotyczący kompetencji każdego Uczestnika i wskazówki do dalszej pracy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Szkolenie prowadzi:

Piotr Rękawik – aktor, trener, coach, psychoterapeuta w nurcie Gestalt. Przeprowadził ponad 5000 godzin warsztatów dla grup. Specjalizuje się projektach z zakresu komunikacji, asertywności, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, treningu medialnego, warsztaty głosu, techniki aktorskie i wywierania wpływu. Pisze scenariusze do filmów szkoleniowych i produkuje je. Ponadto tworzy i produkuje E-Learningi, które są zarówno wsparciem projektów szkoleniowych, jak i autonomicznymi produktami.

Cena: udział w całym szkoleniu 568,00PLN netto/osoba. Udział w wybranym module 189,00 PLN netto za każdą osobę.
Usługa objęta 23% VAT.

Cena obejmuje: 7h interaktywnych zajęć on-line, materiały szkoleniowe w formie praktycznych narzędzi/schematów działań do wykorzystania w codziennej praktyce menedżerskiej.

Szczegółowy program szkolenia – skontaktuj się z nami:
Ewa Pawlak tel. 607 292 250, mail: ewa.pawlak@go4skills.pl

Zapytaj o ofertę

To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane i musi być poprawnym adresem e-mail!
Zgoda jest wymagana!

Administratorem danych osobowych jest Go4skills, ul. Apartamentowa 5/8, 02-495 Warszawa, e-mail: szkolenia@go4skills.pl.

Dane będą przetwarzane wyłacznie w celu realizacji projektu szkoleniowego. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczne z brakiem możliwości uczestnictwa w szkoleniu.
Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia.
Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

PROGRAM

Spotkanie nr 1

  • Jak się przygotować – Przygotowanie, jak sposób na stres i recepta na sukces! Metodyka pracy w oparciu i listę pytań (Check-list). Szczegółowa odpowiedź na każde z pytań gwarantuje dobre przygotowanie do prezentacji i spotkania biznesowego.
  • Cel prezentacji i myśl przewodnia, czyli jak wyznaczyć cel prezentacji, aby mieć imperatyw („naciąg”) i energię do działania. Jak wyznaczyć cel, aby ten odnosił się nie tylko do moich korzyści, ale przede wszystkim do korzyści audytorium, bo tylko w ten sposób będę w stanie „pociągnąć” grupę za sobą.
  • Charyzma prowadzącego, czyli co robić, aby w pełni wykorzystywać trzy składowe charyzmy: Siła – Obecność – Ciepło. Co robić, aby od samego początku budować spójność i wiarygodność przekazu.

Spotkanie nr 2

  • Struktura prezentacji, czyli jak zbudować i maksymalnie wykorzystać trzy główne bloki prezentacji/spotkania biznesowego (początek – środek – zakończenie), aby moje wystąpienie było czytelne i interesujące dla odbiorców, a przede wszystkim realizowało postawione cele. Jak panować nad czasem w prezentacji. Jak maksymalnie wykorzystywać „regułę pierwszeństwa” i „prawo świeżości”.
  • Dialog i angażowanie, czyli jak skutecznie zaangażować odbiorców za pomocą pięciu kategorii pytań, oraz autentycznego słuchania i podążania za tym, co grupa wnosi. Jak budować przekaz w oparciu o zasoby odbiorców.

Spotkanie nr 3

  • Trudne sytuacje, czyli jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami/postawami odbiorców – asertywne zachowania prowadzącego. Jak rozróżnić zastrzeżenia zasadne i bezzasadne i jak na nie reagować. Jak reagować na trudne pytania. Jak radzić sobie z komentarzami deprecjonującymi spotkanie i prowadzącego.
  • Slajdy i inne narzędzia, czyli umiejętne zarządzanie uwagą odbiorców za pomocą pokazywanych obrazów – wykorzystywanie slajdów i filmów podczas prezentacji i spotkań online. Zasady dotyczące percepcji odbiorców – selekcja informacji i sekwencyjne wyświetlane treści na slajdach.

KONTAKT

Go4skills
ul. Apartamentowa 5/8,
02-495 Warszawa
tel. +48 607 292 250
e-mail: szkolenia@go4skills.pl
NIP 527-21-59-094

Firma uzyskała Subwencję Finansową. Podmiot udzielający wsparcia PFR

GO4SKILLS ©2020

Używamy cookies m.in. w celu gromadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.