Dla HR

Strona główna » Blog » Szkolenia » Dla HR

Trwały rozwój i wzrost każdej organizacji w dużej mierze zależy od wpływu funkcji HR na procesy biznesowe. Ten wpływ staje się coraz bardziej znaczący dzięki skutecznie zaprojektowanym i wdrożonym inicjatywom. Jako eksperci w zakresie realizacji projektów HR, przyczyniamy się do wzmocnienia pozycji tego działu w organizacji.

Wspieramy działy HR w następujących obszarach: 

Tworzenie i wdrażanie modelu kompetencyjnego

Wdrożenie modelu kompetencyjnego porządkuje i wspiera inne procesy HR w firmie. Oto najważniejsze z nich: 

  1. Rekrutacja. System odniesienia, jakim jest model kompetencyjny, pozwala stworzyć szczegółowy profil pożądanego kandydata oraz dobrać właściwe narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne do pozyskania najlepszych kandydatów.
  2. Adaptacja nowych pracowników. Model kompetencyjny stanowi doskonałe źródło informacji dla nowego pracownika na temat oczekiwań firmy i kryteriów oceny zachowań, postaw i efektów pracy.
  3. Efektywna ocena pracowników. Model kompetencyjny ułatwia ewaluację pracownika, prowadzenie projektów typu AC/DC, ocena 180° i 360° czy ocena okresowa. Ułatwia planowanie i wdrażanie ścieżek kariery, stanowiąc punkt odniesienia przy planowaniu awansów.
  4. Szkolenia i rozwój. Dzięki stosowaniu modelu kompetencyjnego możliwe jest określanie potrzeb rozwojowych pracowników i zaprojektowanie programów rozwojowych, jak i obszarów, w których pracownik przekracza stawiane mu oczekiwania.

Assessment / Development Center

Assessment Center (AC / Centrum Oceny), to narzędzie stosowane w rekrutacji zewnętrznej
i wewnętrznej, służące weryfikacji i ocenie kluczowych kompetencji dla danego stanowiska. 

Korzyści

Assessment Center to zarówno indywidualne, jak i wystandaryzowane podejście do profilu kandydatów na różne stanowiska w firmie.  Opiera się na obserwacji zachowań, zakłada różnorodność zadań. Efektem AC jest rozpoznanie predyspozycji kandydata do radzenia sobie z realizacją zadań „tu i teraz”, a także diagnoza jego potencjału do pełnienia przyszłych ról.

Development Center (DC / Centrum Rozwoju) jest metodą pozwalającą na przygotowanie procesów rozwojowych menedżerów i kluczowych pracowników. Służy weryfikacji i ocenie kluczowych kompetencji zarówno pojedynczych osób, jak i całych zespołów. Korzyści z Development Center realizowanego wraz z nami to autorskie rozwiązania, konstruktywny feedback dla Uczestnika i organizacji, rzetelna informacja, skuteczność i atrakcyjność procesu, budowanie wizerunku pracodawcy.

Zarządzanie talentami

Pozyskanie, identyfikacja, motywowanie i rozwój pracowników o wysokim potencjale wymaga podejścia systemowego, a także dostosowania metod i narzędzi do strategii, kultury organizacyjnej firmy i charakterystycznego profilu ludzi zatrudnionych w firmie.
Nasze rozwiązania w obszarze zarządzania talentami obejmują projektowanie i wdrażanie systemów oceny i rozwoju, modeli kompetencyjnych, a także wykorzystanie narzędzi diagnozy oraz licznych testów psychometrycznych. 

Poszczególne elementy łączymy w zintegrowane procesy zarządzania talentami oraz rozwijania Hi-Po, poparte metodologią action learning, coachingiem i mentoringiem. 

Korzyści:

Zapewnienie ciągłości funkcjonowania firmy poprzez wewnętrzny plan sukcesji, uzyskanie przewagi konkurencyjnej poprzez przyciąganie i zatrzymywanie pracowników o wysokim potencjale, zwiększanie efektywności działania, poprawa wyników.

Coaching 

Coaching to proces ukierunkowany na wyzwalanie potencjału i wspieranie drugiej osoby w osiąganiu ważnych dla niej celów, wprowadzaniu zmian, rozwiązywaniu problemów, rozwijaniu potencjału. W procesie tym kluczową rolę odgrywa analiza sytuacji, poszukiwanie opcji rozwiązań, ćwiczenie wybranych umiejętności oraz otrzymywanie informacji zwrotnej. Coaching przebiega w ramach partnerskiej relacji, opiera się na zasobach i świadomych decyzjach osoby coachowanej.

Coach wspiera rozwój potrzebnych kompetencji, lepsze wykorzystywanie osobistego potencjału, efektywniejsze realizowanie zadań zawodowych.

Prowadzimy coaching  zespołów i coaching indywidualny.

Szkolenia

Jesteśmy ekspertami w projektowaniu i prowadzeniu programów szkoleniowych zarówno dla HR Managerów, HR Biznes Partnerów, jak i osób przygotowujących się do pełnienia tych ról.

Szkoła HR Biznes Partnera

Z myślą o nowoczesnym, efektywnym HR, dzięki któremu organizacja trwale się rozwija, stworzyliśmy cykl warsztatów Szkoła HR Biznes Partnera. Pomagamy budować autorytet i pozycję HR w organizacji, zarządzać projektami HR i zaangażowaniem pracowników, efektywnie rekrutować, badać skuteczność projektów szkoleniowych oraz swobodnie poruszać się w prawie pracy. Struktura szkoleń opiera się na procesach, jakie prowadzi i wspiera HR, symulacjach i case studies, wymianie doświadczeń oraz treningu umiejętności osobistych.

Sztuka Assesmentu 

Przygotowujemy do pełnienia roli asesora. Sztuka Assesmentu to praktyczny warsztat skierowany do: managerów, HRBP oraz specjalistów działów HR odpowiadających za selekcję i rekrutację, osób zarządzających zespołami, początkujących asesorów oraz osób pragnących nabyć kwalifikacje asesorskie.

Akademia Trenera 

Cykl warsztatów dedykowanych dla trenerów, konsultantów i osób, które chcą rozwijać swoją karierę w obszarze pracy warsztatowej.

Celem cyklu jest kompleksowe przygotowanie Uczestników do pracy z grupami, zdobycie wiedzy
i umiejętności w zakresie diagnozy, badania potrzeb szkoleniowych, wyznaczania celów szkoleniowych, dobierania metod i technik prowadzenia zajęć, w tym praca z „trudnym uczestnikiem”. Efektem zajęć jest również umiejętność wypracowywania Indywidualnego Planu Rozwoju z uczestnikami prowadzonych szkoleń.

Razem możemy osiągnąć więcej!

Inspirujemy ludzi i organizacje do rozwoju, dostarczając skuteczne narzędzia i wiedzę, które pomagają osiągać cele, budować pewność siebie i wywierać pozytywny wpływ na otoczenie. Wierzymy, że każdy może rozwijać swoje umiejętności i przekraczać własne granice, tworząc trwałą wartość dla siebie i innych.
Go4Skills © 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone