Zespół Go4skills to połączenie kompetencji, wiedzy i umiejętności, które inspirują i aktywizują do rozwoju w każdej dziedzinie funkcjonowania organizacji. Jesteśmy mieszanką stylów i osobowości, która odpowie na potrzeby rozwojowe wszystkich klientów, dostosowując się do ich specyfikacji i szczególnych wymagań.

Ewa Pawlak

Dyrektor zarządzający Go4skills, Konsultant i koordynator projektów rozwojowych
  • Doświadczenia w branży szkoleniowej zdobywa od 1993 roku. Współpracowała z wiodącymi firmami szkoleniowymi w Polsce.
  • Zarządzała Spółką Centrum Kreowania Liderów, następnie, jako dyrektor handlowy i dyrektor zarządzający Schenk Institute.
  • Pracowała w pierwszej grupie menedżerskiej wchodzącej na rynek Polski spółki należącej do jednej z największych korporacji finansowych na świecie – Prudential Financial, Inc.  
  • W Go4skills od 2001 roku, jako partner i dyrektor zarządzający.
  • Zaangażowana w operacyjne zarządzanie spółką oraz projekty merytoryczne realizowane przez zespół. Specjalizuje się w prowadzeniu dużych, kompleksowych  i złożonych projektów rozwojowych.
  • Absolwentka Pedagogiki /UM Lublin/ oraz Zarządzania ludźmi w organizacji /Akademia Leona Koźmińskiego. Jest akredytowanym konsultantem narzędzia Facet5.
  • Pasjonatka podróży i dobrego jedzenia.

Joanna Pawlak - Stefańska

Dyrektor biura Go4skills

  • W Go4skills od 2008 roku, obecnie – jako partner i dyrektor biura.
  • Odpowiada za organizację i realizację projektów rozwojowych realizowanych przez Go4skills. Ceniona przez klientów i współpracowników  za profesjonalizm, doskonałą organizację pracy  pozytywną energię i ogromne poczucie humoru.
  • Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Stenotypii i Języków Obcych. Uczestniczka wielu szkoleń i programów rozwojowych.
  • Była tłumaczem jęz. rosyjskiego i angielskiego podczas szeregu imprez, w tym sportowych rangi mistrzostw świata.
  • Pasjonatka dobrej literatury a także podróży, zwłaszcza po Azji. Zawsze znajdzie czas na zgłębianie tajników kuchni świata.

dr Mirosław Oczkoś

Trener, aktor, reżyser, specjalista ds. wizerunku

  • Trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla menedżerów, polityków, biznesmenów, psychologów.
  • Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny, specjalista Public Relations w zakresie pracy z głosem i autoprezentacji.
  • Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne oraz konsultacje z zakresu prezentacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych, kontaktów z mediami. Przeprowadza diagnozę predyspozycji indywidualnych.
  • Rozwija umiejętności świadomego i profesjonalnego w mediach. Współorganizuje i prowadzi projekty typu development center, jak również szkolenia niestandardowe, wykorzystujące działania teatralne i filmowe.
  • Autor takich pozycji jak: „Abecadło mówienia”; „Sztuka poprawnej wymowy, czyli o bełkotaniu i faflunieniu” oraz „Paszczodźwięki – mały poradnik dla wielkich mówców”.
  • Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Studia Podyplomowe Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jacek Walkiewicz

Inspirujący mówca, trener i mentor

  • Jeden z pierwszych mówców motywacyjnych w Polsce.
  • Od dwudziestu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 300 firm.
  • Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący, narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykład na TEDxWSB umieszczony na YouTube ma ponad 2,6 miliona odsłon.
  • Napisał wiele artykułów, w prasie codziennej i specjalistycznej, występował na konferencjach, w telewizji i radiu.
  • Autor takich pozycji jak: „Pełna MOC Życia” i „Pełna MOC możliwości” „Rozmyślinik”
  • Tworzył i zarządzał działem reklamy Gazety Wyborczej / 1990-2003/.
  • Założyciel, współwłaściciel, i wieloletni prezes zarządu EIRK sp. z o.o. /1998-2009/
  • Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
  • Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Witold Rychłowski

Trener, konsultant, mentor

  • Specjalizacja: wspieranie rozwoju umiejętności oraz efektywnych postaw podnoszących skuteczność działań w obszarze komunikacji, zarządzania zmianą, rozwiązywania konfliktów i przywództwa.
  • Prowadzi zajęcia w formule pracy z dużymi grupami (50 osób +), jak również klasyczne warsztaty, treningi umiejętności, seminaria oraz sesje indywidualne.
  • Kontynuuje wcześniejszą praktykę zawodową świadcząc usługi jako mediator i negocjator.
  • Jest przedstawicielem Negotiate Ltd. w Polsce, posiada międzynarodowy certyfikat trenerski Negotiate Ltd z zakresu negocjacji. Stale współpracuje z profesorem G. Kennedy z Edynburskiej Szkoły Biznesu. Reprezentuje Polskę w pracach IPW -International Practitioners Workshop – międzynarodowego forum wymiany i rozwoju wiedzy na temat procesów negocjacyjnych.
  • Absolwent SGH, Ekonomia.

Tomasz Bagiński

Trener, coach, mediator

  • Praktyk zarządzania – współwłaściciel wydawnictwa. Pierwszą firmę założył w 1998 roku.
  • Certyfikowany consultant Extended Disc (basic, advanced). W swojej pracy wykorzystuje również inne narzędzia diagnostyczne zarówno komercyjne jak i testy psychologiczne.
  • Specjalizacja : rozwój kompetencji w zakresie komunikacji, zarządzania, negocjacji i mediacji. Projektuje i prowadzi warsztaty oraz doradza w procesach sprzedaży, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, zarządzania projektem.
  • Od 2008 roku głównym obszarem rozwoju i przedmiotem szkoleń są konflikty i negocjacje.
  • Aktywny mediator wg Porozumienia Bez Przemocy, kształci się i prowadzi warsztaty PBP w kraju i za granicą. Praktyk idei sprawiedliwości naprawczej, metodą kręgów naprawczych Dominica Bartera.
  • Jest jedyną osobą w Polsce, która odbyła trening facylitatora w tej metodzie. Od Lutego 2010 prowadzi grupę ćwiczącą facylitatorów Kręgów Naprawczych.
  • Absolwent UW, Psycholog

Piotr Stefaniak

Trener biznesu, coach

  • Praktyk za zakresu zarządzania i szeroko pojętego handlu. Doświadczenie menedżerskie – 5 lat. Zarządzał 50-cio osobowym zespołem call-center. Rozwijał i zarządzał działami sprzedaży i działem szkoleń.
  • Posiada wieloletnią praktykę pracy na stanowiskach związanych z handlem.
  • Aktywny trener od 2003 roku. Współpracuje z najlepszymi polskimi
    i zagranicznymi firmami szkoleniowymi. Ma na koncie ponad 8500 godzin spędzonych na sali szkoleniowej głównie a menedżerami i handlowcami. W jego zajęciach dotychczas wzięło udział ponad 6 600 osób.
  • Specjalizacja: ekspert w dziedzinie sprzedaży (zaawansowane metody sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta bezpośrednio i telefonicznie), specjalista w dziedzinach zarządzania zespołem (przywództwo, zarządzanie przez cele, motywacja), rozwoju osobistego (zarządzanie sobą w czasie, komunikacja, kreatywne rozwiązywanie problemów, zarządzanie konfliktem). Wprowadzał przełomowe technologie szkoleniowe na polski rynek. Często jest trenerem wiodącym w projektach rozwojowych od etapu analizy, przez realizację, do praktycznego wdrożenia wiedzy i umiejętności przez uczestników.
  • Autor artykułów z zakresu negocjacji i sprzedaży.
  • Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej / cybernetyka/ i Uniwersytetu Warszawskiego /socjologia/.

Michał Brzeziński

Trener, konsultant ,doradca

  • Praktyk. 8 lat doświadczenia w zarządzaniu. Był Managerem Procesu w branży poligraficznej, a nastepnie Dyrektorem Generalnym w branży tekstylnej.
  • Specjalizuje się pracy z menedżerami wszystkich szczebli zarządzania. Projektuje i realizuje programy rozwojowe, udziela indywidualnych konsultacji w zakresie: budowania zespołu, motywowania, komunikacji menedżerskiej, coachingu. Jest doświadczonym specjalistą w zakresie umiejętności sprzedaży: jak prospecting, techniki sprzedaży, komunikacja z klientem, negocjacje handlowe, prezentacje handlowe. Prowadzi również warsztaty dla trenerów i coachów.
  • Wykładowca na studiach Master or Business Administration, realizowanych we współpracy z Rotterdam School of Management, Erasmus University oraz na Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego.
  • Absolwent Politechniki Łódzkiej Wydziału Organizacji i Zarządzania we współpracy z Universite d’Auvergne I w Clermont Ferrand.

Katarzyna Siepka

Menedżer, trener, doradca

  • Ponad 14-letnie doświadczenie menadżerskie. Zarządzała rozbudowanymi strukturami w dużych międzynarodowych korporacjach. Jako menadżer tworzyła i wdrażała zespoły pracownicze. Z powodzeniem budowała, realizowała oraz monitorowała plany budżetowe.
  • Pasjonatka zwiększania efektywności poprzez optymalizację procesów, optymalizację systemów zarządzania wynikami i wdrażaniu standardów pracy zarówno menedżerów jak i pracowników.
  • Jest doświadczonym trenerem w zakresie: zarządzania zespołem zarządzania czasem pracy, komunikacji budowania relacji, coachingu, motywacji, wywierania wpływu.
  • Hobbysta systemów raportowania.
  • Ceniona za pasję, energię i zaangażowanie i wsparcie jakie daje Uczestnikom swoich zajęć i projektów.

Grażyna Borowska

Coach, doradca, trener

  • Specjalizacja: coaching kadry zarządzające, coaching kariery, coaching relacji.
  • Jako coach pracuje od 2008 roku.. W obszarze coachingu posiada doświadczenie w pracy z kadrą menedżerską, specjalistami, studentami, osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, seniorami, rodzinami.
  • Jako coach ceniona za profesjonalizm oraz umiejętności łączenia technik coachingowych z trenerskimi i mentoringowymi. Jej dużym atutem w coachingu kadry menedżerskiej jest własne kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (GSM Plus). Główny obszary specjalizacji szkoleniowej – efektywność osobista i zawodowa, zarządzanie zespołem, zarządzanie szkoleniami, trening kreatywności i zespołowe rozwiązywanie problemów, menedżer jako coach i mentor.
  • Certyfikowany Business Coach i Life Coach. Mediator. Akredytowany trener Insights DiscoveryTM – Personal Effectiveness oraz certyfikowany konsultant Insights DiscoveryTM – Full Circle, akredytowany konsultant Extended DISC i FACET5.
  • Ekspert i współautor koncepcji Coachingu Rodzinnego w Polsce oraz coach osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Coachingi przeprowadziła dla ok. 200 osób (w tym 50 menedżerów), szkolenia dla ok. 3500 menedżerów i specjalistów.
  • Wykładowca na studiach podyplomowych SGH i UKSW.

Marcjanna Góralczyk-Przychocka

Psycholog, trener, coach

  • Realizuje projekty mające na celu rozwój zespołów oraz kompetencji zawodowych menedżerów. Prowadzi projekty interwencyjne w ramach zarządzania motywacją, zarządzania konfliktem.
  • Diagnozuje i rozwija kompetencje menedżerskie, doradza w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Prowadzi ocenę kompetencji metodą Assessment/ Development Centre, szkolenia dla konsultantów i pracowników HR na temat informacji zwrotnej w procesie Feedback 360 oraz Assessment Centre, szkolenia dla menedżerów.
  • Prowadzi coaching menedżerski i osobisty, połączony z treningiem indywidualnym. Procesy te mają na celu budowanie kompetencji dostosowanych do indywidualnych celów menedżera, opierają się na jego naturalnych predyspozycjach, jednocześnie uwzględniają oczekiwania organizacji.
  • Jako coach i trener wykorzystuje wiedzę psychologiczną pochodzącą z różnych nurtów, pracuje metodami łączącymi naukę o zachowaniach, podejście systemowe oraz tzw. podejście psychodynamiczne.
  • Liczby: ponad 800 sesji z informacją zwrotną (AC/DC oraz metoda 360 stopni), ponad 250 sesji AC/DC, ponad 550 godz. pracy coachingowej, ponad 1400 godz. pracy szkoleniowej, ponad 300 godz. pracy doradczej i konsultacyjnej.

Krzysztof Kudeń

Trener, coach i mentor

  • Ekspert w obszarze szkoleń menedżerskich oraz rozwoju osobistego.
  • Praktyk biznesu. Karierę zaczynał jako Handlowiec, KAM, Area Sales Manager. Przez wiele lat piastował stanowiska menedżerskie z Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu włącznie /(Gillette, International Paper, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych, Kappa/.
  • Specjalizacja: rozwój osobisty, efektywne zarządzanie zespołem, „układanie” organizacji, przygotowanie pracowników do skutecznej sprzedaży i negocjacji oraz przeprowadzanie zespołów przez zmiany.
  • Doskonała umiejętność motywowania innych, przekazywania wiedzy oraz zdolności przywódcze sprawiły, że rozpoczął karierę jako trener biznesu w najlepszych ośrodkach szkoleniowych w Polsce. Ukończył Szkołę trenerów zarządzania „Matrik”. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów
    i Trenerów Zarządzania „Matrik”.
  • Jego dwudziestoletnie doświadczenie w roli praktyka biznesu, menedżera, coacha, doradcy i trenera pozwala mu szybko i trafnie diagnozować oraz zrozumieć rzeczywiste problemy zespołów i organizacji.
  • Absolwent wydziału Ekonomii i Socjologii Uniwersytetu Gdańskiego. Doradca i ekspert z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania zespołami oraz negocjacji i sprzedaży.

Maciej Robakiewicz

Trener, coach i aktor

  • W swojej pracy trenerskiej, biznesowej, konsultacyjnej korzysta z doświadczenia aktorskiego, które wyniósł z wielu lat pracy artystycznej na scenie, w teatrze i przed kamerą. Doświadczenia te wykorzystuje zarówno w szkoleniach dla grup jak i w indywidualnych zajęciach, które realizuje dla firm jak i osób prywatnych.
  • Specjalizuje się w takich tematach jak : skuteczna komunikacja, wyrazistość osobista, wystąpienia publiczne, kształtowanie wizerunku, savoir-vivre w biznesie, autoprezentacja, techniki głosowe.
  • W prowadzonych szkoleniach łączy bogate doświadczenie aktorskie z nowoczesnymi technikami stosowanymi we współczesnej edukacji dorosłych. Szczególnie często pracuje w sytuacji zmian, awansów, nowych ról, które obejmują uczestnicy. Wspiera klientów w budowaniu szeroko pojętej marki osobistej.
  • Jest absolwentem Szkoły Trenerów Biznesu TROP i Szkoły Coachów TROP oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi

Tamara Bieńkowska

Trener, coach wykładowca akademicki i spin doktor

  • Wspiera w rozwoju od ponad 16lat. Dotchczas zrealizowała ponad 2000dni szkoleń i warsztatów oraz ponad 2000 sesji coachingu indywidualnego.
  • Specjalizuje się w projektach związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich, sztuce prowadzenia sporów oraz treningu medialnym. Sprawuje opiekę medialną nad grupą polityków.
  • Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego SLIIR oraz Sytuacyjnego Przywództwa Zespołowego wg metody Kena Blancharda.
  • Jako coach posiada certyfikat International Coaching Certification w zakresie umiejętności prowadzenia coachingu w organizacji, przyznawany przez International Coaching Company – Lambent do Brasil.
  • Posiada certyfikat Nr 012 „Team Coach” przyznany przez Norman Benett Academy w zakresie coachingu grupowego.
  • Jest akredytowanym konsultantem narzędzia Facet5, Extended DISC®,FRIS Style Myślenia.
  • Od lat prowadzi zajęcia na wyższych uczelniach, jako wykładowca na studiach podyplomowych: w Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie, WSE im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz UMCS w Lublinie.

Elżbieta Makowska

Konsultant HR, trener, coach i mentor

  • Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy korporacyjnej. Pracowała jako HR manager i dyrektor personalny w światowych firmach korporacyjnych takich firmach jak: Procter & Gamble, Arthur Andersen, Ernst & Young oraz w firmach prywatnych.
  • Obecnie pracuje jako konsultant HR, interim manager i trener zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i polskich firmach.
  • Prowadzi coaching, mentoring. Jest doświadczonym asesorem.
  • Jako trener realizuje programy z zakresu zarządzania ludźmi, zarzadzania zmianą, zarządzania projektami. Jest współautorką cyklu rozwojowego „Szkoła HR BP” oraz programów skutecznego wdrażania mentoringu w organizacjach.
  • Posiada akredytację coacha ACC, ICF (International Coaching Federation), CPCC, TCI (The Coaches Institute) w trakcie akredytacji PCC.
  • Posiada licencje: Thomas International, MBTI, Harisson Internationat, Facet 5 oraz Coaching Clinic®